evren

evren
Kayra dinliyorum
Bir yalnızlık galaksisinde yaşıyorum. :)📌
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-...kendisini eve hapsetti. Bir yere çıkmıyor. -Neden? -"İnsanlardan iğreniyor. Kimseyi görmeye tahammülü yok."
Sayfa 28 - Bu benden başkası değil. :D
Edebiyat
"Çünkü herkes dediğin şey bir hayvan sürüsüdür."
Sayfa 151 - Herkesleşerek hayvanlaşmak? Hmm
Edebiyat
Aman dikkat. :D
"Aşk dediğin oyuncak şey ancak işsiz güçsüzlerin harcıdır."
Sayfa 225 - Her gün kitapta altını çizdiğim yerleri turluyorum ve her seferinde daha çok hayran kalıyorum.
Edebiyat