📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dördüncü bağıştan sonra ,teknik olarak tükenseler bile bağışçıların bilincinin bir şekilde yerinde olduğu söylenir.Ondan sonra ,diğer tarafa geçildiğinde başka organlarını da bağışlayabilecekleri,pek çok bağış yapabilecekleri ,fakat artık nekahat merkezleri ,bakıcılar ,arkadaşlar olmadığı konuşulur.Kalan bağışlarını seyretmekten başka bir şey yapamadıkları anlatılır; ta ki fişleri çekilene kadar.Korku filmlerini hatırlatır insana,bu yüzden kimse düşünmek istemez bu konuyu .
O çalışmaları neden yaptık biz?Niye bizi eğittiniz, teşvik ettiniz, bütün o şeyleri neden yaptırdınız? Sadece organlarımızı verip öleceksek,niçin bütün o derslere girdik?Niçin bütün o kitapları okuduk ,tartıştık ?