Kitabı okurken yaşadım o anları. Tipinin ortasında üşüdüm. Muayenehanede şaşkınlıkla etrafima bakindim. Yeni yeni hastalıklar öğrendim. Sade ama bir o kadar da harika bir dil.
Çok merak ettiğim kitaplardan biridir Denemeler. Büyük bir dikkatle okunması gerekir diye düşünüyorum. Eklemem gerekir ki bir defada okudum bitti denilebilecek türden kitaplardan değil Denemeler.
Kitaptan da güzel bir epigarafa yer vermek güzel olacak: "Kusur korkusuyla suç işliyoruz."