Aybüke

Aybüke

, bir kitap okudu
Puan vermedi·390 syf.·
2026 15. kitabı
Adem Noah
8.8/10 · 23 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·408 syf.··
2026 14. kitabı
Huhu lise öğretmeni olarak cidden iyi ki okumuşum bir romanla geldim… Amelia’nın Peşinde; Avukatlık yapan ve kızı ile tek başıma ilgilenen başarılı bir anneyi Kate’yi okuyacağımızı sanarken konu birden özellikle spor ve edebiyatta başarılı kızı Amelia’ya akıveriyor. Okuldan aranan Kate Amelia’nın artık hayatta olmadığını öğreniyor ve polis Amelia’nın bunu kendi isteğiyle yaptığına inanıyor,tahmin edersiniz ki Kate’nin dünyası tepetaklak bir de bu olaylar arka arkaya diziliyor… Üstelik Kate’ye gelen bir mesaj her şeyi daha da karıştırmasın mı ? Efendime söyleyeyim süksenin , dolardan görünenin,mükemmelin altındaki karanlık,gençlerin birbirine uyguladığı zorbalık hepsi kitabın içinde olaylar olaylar hatta olaylar şeklinde dizilmiş… Hani ne zamandır böyle akıcı bir kitap okumak istiyordum derseniz okuyun derim…
Amelia'nın PeşindeKimberly McCreight · The Roman · 202178 okunma

Aybüke

, bir kitabı yarım bıraktı
Orhan Pamuk
7.8/10 · 11,6bin okunma
10/10
·152 syf.··
2026 11. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2026 14:14
Bayağıdır hikaye okumuyordum zaten beni bilirsiniz hikaye okumayı sevmem… Okuyorsam kesinlikle sonuna kadar değmelidir. Enine sonuna hatta kalbimin tam ortasına değen bir hikaye kitabı ile geldim evet bu ay profilim #Herayokuyankulubü ile doldu iyi ki de öyle oldu çok razıyım bu kitaptan yine. Bir kalemden ince ince işlenmesi ayrı , milli mücadele dönemini anlatması ayrı hatta gerçek hikayelere yer vermesi ayriydi benim için. Burada saatlerce yazarın kalemini övebilirim, sadeliğinden, anlatımın içtenliğinden bir çok yerden dev vurmak mümkün… Beni esas etkileyen hikayelerin yaşanmışlığıydı her hikaye gerçekten bir noktadan insana dokunabiliyordu bir de gerçek olduğunu bilmek ayrı bir okuma zevki kattı. Ayrıca benim gibi tarihi hikayeleri daha çok seviyor yazarın son sözüyle her hikayenin bittiğini de söyleyebilirim. Hikaye sevin ya da sevmeyin kesinlikle bu kitaba kitaplıklarınızı da yer verin derim. Eh bu kadar bahsetmişken birkaç hikaye içeriğinden de bahsetmek isterim benim en çok beğenerek okuduklarım sıralamaya göre ikinci ve üçüncü hikayeydi zaten ilk hikayeyi okuduğunuzda kitabın adının nereden geldiğini de anlamış olursunuz. Sanırımik hikaye Çarıkçı savaşa gidip dönemeyen bir kahraman askeri inanılmaz bir sonla bizlere sunuyordu. Beni en çok etkileyen hikayesi Külcü hikayesi oldu.Aslında toplumda gözümüzün önünde, hayatımızın tam içinde, çok Külcüler vardı, kimini gördük kimini görmezden geldik ve hatta belki hala görmezden geliyoruz… En çok bunları sorgulayarak okudum hikayeyi evet anladığınız üzere bir garibanın hikayesiydi gözlerimi doldurdu son noktasına kadar… Ayrıca sadece gözlerimi dolduran ilk iki hikaye değil hemen hemen hepisiydi diyebilirim çünkü biri dokunmasa diğeri muhakkak size dokunacak bir yer buluyor. Benim için kaliteli bir okuma oldu
KalaycıAlim Serkan Cesur · İkinci Adam Yayınları · 2025351 okunma