İçinde zapt edilmez bir sabırsızlık vardı.kendi kendine söyleniyordu :”ikimizde aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter.buna rağmen o orada ben buradayım.neden,sebep yok...dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?”