Başlığa da yazdığım üzere
Hazreti Ömer'in şu sözüyle
başlamak istiyorum:
"Efendimiz olan Ebubekir,
Efendimiz olan Bilal'i azâd etti."
Evet.. bir hayatki;
Kelimelerimin asla yetmeyeceği..
Okurken ağlatan,
Boğazımda yumru,
Kalbimde sızısını bırakan..
30 yılı aşkın, dürüstlüğüne, zekâsına, kuvvetine, kabiliyetlerine, inancına, değerine bakılmaksızın köle hayatı sürdürülen,
Akabinde insanın ölmeyi arzulayacağı işkencelere maruz kalıp,
Yine de "EHAD" "EHAD" diyerek;
Milyonlarca kimsenin gösteremeyeceği bir duruşa, ÎMÂNA sâhip olup,
Halîfelere ve nesiller boyu;
kollarında altın,
örtündükleri ipek,
evleri mal dolu,
zengin- rütbeli- yüksek mevkîlî tüm müslümanların
"Bilal EFENDİMİZ" diye hitâp edeceği bir MÜ'MİN..
Vallâhi duygularım o kadarki;
Kelimelerle hepsini ifâde edemem..
Kitaptan birçok alıntı yapmayı aslında düşündüm.
Fakat kitabın hemen hepsini işaretledim diyebilirim.
O yüzden ne 3 Bilal'in kim olduğunu,
Ne de kitaptan alıntıları paylaşmadan,