Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Geçecekti. Sonsuza kadar sürmezdi. Zaman er ya da geç ilacını alıp koşardı insanın yarasına. Iyileşecekti..
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam
Kıran özenle kırmış sanki, tüm çatlaklarımdan ışık süzülüyor Kırana bin şükür...
"bunu bir bitiş sayma ne olur. Yaşadığı her şey sürüyor insanda. Ölümden başka bitiş yok. Sen benim duygularımı değil, tenimi değiştirdin. Bir orman uğultusu gibi içimde süreceksin gök yüzü gibi göz göz ışıyacağım. Ömründe. Ben soluk aldıkça senin göğsün inip kalkacak. Bir duygu hazinesi olacağım kirpiklerinde. Tanıdığım her insana senden iyilikler katacağım. Orada, diyeceğim, insan yüreğinin yaşayabileceği en yüce duygu, sizin bilmediğiniz incelikler katıyor dünyaya. Ufkun arkasını sen gösterdin bana.
Sayfa 127
Ne yapacağımı sanıyorsun ki, tenin tenime bu kadar sinmişken ;ömrüm azala azala akarken önümde;gittiğin gerçek bu kadar herkese benzerken... Senin korkularını, benim inceliğimi doldurup yüreğime, bıraktığın boşluğu yonta yonta binlerce heykelini yapacağım...
Sayfa 111
Reklam