“Siyahları kullanabiliriz; evet büyükbaş hayvana çok benzemiyorlar fakat insan da sayılmazlar.”
Kitap çok güzel diyemem ama içindeki bazı yerlerde gerçekten üzüldüm. Yaşadığımız coğrafyada siyah-beyaz ayrımı yok. Ancak zamanında siyahlara insan gözüyle bakılmadığını, onları köle olarak görüldüğünü ve ne şekilde eziyet edildiğini bu kitap bizlere aktarıyor.