Kitap efsane. Günümüzde de yaşadığımız düzeni eleştiriyor. Düzen yıkılıyor, belli bir müddet sorunsuz bir şekilde gidiyor. Ardından yine bazı önderler beliriveriyor. Herkes eşit anlayışı artık herkes eşit bazıları daha da eşit anlayaşına evriliyor. Okurken gayet keyifli bir şekilde okudum. #k:169052 George Orwell
Kitabın başlarında olayı anlamaya çalışıyorsun baya bir okuyorsun anladığın bir şey olmuyor. Aşırı sıkıcı bir kitap, bir aya yakın elimde kaldı, okuyacağım dedim, okudum. Kelimeler, cümleler, sayfalar ilerlemiyor. Akıcılıktan nasibini almamış bir kitap Taksitle ÖlümLouis Ferdinand Celine