Yıllarca özlemle ve kaygıyla beklediği bebeğini, onu hor görmüş ve asla kabullenmemiş Suzana vermek zorunda bırakılışı ile içindeki öfke ve çaresizliği içimde hissettim Binnazın. Harun.. Derinlerde bir yerlerde içten içe korktuğu yaratıcısı ve dünya hayatı arasında kalmış kafası karışık adam, yaşanmışlıklarla aldığı radikal karar elbette mantıklı bir din anlayışı olmayacaktı, katı sert ve bağnaz, çokça batıl ve gelenekçi, başkalarına bağımlı, akıldan yoksun, etrafımızda gördüklerimizden, yani tanıdık :) ve Leyla nicelerinin sesi belki de, üstü örtülmeye çalışılan aile içi istismar; zorunda bırakılış, sesi kısılmış bir hayat, çaresizlik,güvensizlik ve daha birçoğu.. Yaşamak zorunda kaldığı hayata rağmen içindeki iyiliği kaybetmemekte ısrarcı olan leyla namıdiğer Tekila Leyla .. Hor gördüğümüz nice hayatın bambaşka bir perde arkası olabileceği ihtimali.. Katmer katmer çaresizlikle örtülü yaşanmak zorunda kalınan hayatlar ve bunun etrafında kurulmuş su bağları, hesapsız dostluklar… İyi kitaptı vesselam tavsiye ederim, iyi okumalar