Kendinebiri

Kendinebiri
@Kendinebiri
Büyük resmi göremediğiniz geniş çerçeveyi çözemediğiniz için, ‘ortamın gerçekleri’ sizin gerçekleriniz haline geliyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşık olmak cesur olmayı gerektirir. Duygusundan korkan, arkasını sağlama almayı hayat düsturu yapan, kontrolüm her şeyimdir diyen aşık olamaz.
Adına ister tekâmül ister sahici kişisel gelişim diyelim, günün sonunda hayat, en önce ve en çok kendiyle baş etme meselesidir.
Insanin kendisiyle, geçmişiyle ve muhtemel geleceğiyle baş edebilmesinin önkoşulunun, kendisini, geçmişini ve muhtemel geleceğini iyisiyle kötüsüyle doğru okumaktan geçtiğini düşünürüm. Sular seller gibi okumanızı, bazı bölümleri çıkarmanızı, yeni bölümler eklemenizi, güncellemenizi dilerim.