Kitap günümüz insanını ve zulmü kabullenişini çok sakin bir üslupla anlatmış. Başlangıçta çok sıradan bir hikaye zannettim ancak sonunda kitaba hayran olarak bitirdim.
Ne tuhafdır ki, İNSANLAR İZLEYECEK BİR ZULÜM ELBET BULUYOR. Ve insanlar zulüm izlemek istedikçe, onlara zulmedecek bir zalim de muhakkak çıkıyor. Acı, çok acı !!!
Beni Kör KuyulardaHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202011,4bin okunma
... hep birlikte felakete gittiklerini bu kadar açıkça söylemelerine rağmen bundan hiç korkmuyorlar ve HİÇBİR ŞEY DEĞİŞTİRMEDEN hep aynı şeyleri konuşmaktan zevk alıyorlardı.