Şevval Sevim

Şevval Sevim
@Kevok8
•"Üslubu ağır bir zamandayız."
İstanbul Üniversitesi-Çocuk Gelişimi
Batman
Batman
194 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Şevval Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
117 günde okudu
·
2021 18. kitabı
Bertrand Russell
7.8/10 · 5,1bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
-RESULULLAHLA BENİM ARAMDAKİ FARKLAR-
Resulullah süper bir insandı, ben o kadar değilim, Resulullah yolda Ebu Bekir’i görse ‘es selamu aleyküm ya sıddık’ derdi, ben yolda Ebu Bekir’i görsem tanımam. Resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım. Ben annem ölürken çok ağladım çünkü annem gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz. Resulullah Azrail’i yolda görse tanırdı; ben Azrail’i annemin yanında görseydim ona bir çift lafım olurdu, derdim ki şimdi yani af edersin ama o sıktığın annemin gırtlağı. Resulullah olsa ona bunları söylesem o bana gülümserdi; o bana gülümserdi ben ona derdim ki, anam babam yoluna feda olsun ey allah’ın resulü; fakat şu koca melek, annemin gırtlağını sıkıyor, bir şeyler yapamaz mıyız? Resulullah orada olsaydı annemin elini tutardı derdi ki ‘kızım ha gayret!’; ben orada olsaydım annemin elini tutardım ve derdim ki ‘anneciğim ölmesen…’ ben oradaydım annemin elini tuttum ve dedim ki ‘anneciğim seni ben…’; annem döndü bana bir baktı o bakışı görmeliydiniz Resulullah o bakışı görseydi merhametten ağlardı; ben o bakışı gördüm haşyetten bayılacaktım ama annem elimden tuttu. ne tuhaf, anneler ölürken bile çocuklarının anneler ölürken bile çocuklarının ellerini bırakmıyor ne tuhaf… Resulullah çok şanslı bir insan annesi öldüğünde o küçücüktü; benim annem öldüğünde ben küçücük değildim, zaten şanslı birisi de değilimdir, filmlerim iş yapmaz. annem daha yeni öldü fazla uzaklaşmış olamaz! olamaz dedim annem son nefesini alıp da vermeyince verse de ben alsam onu, içim ferahlasa, siz de görseniz
Sayfa 82 - *SEL·Kitabı okudu
Şiir
•Yıkıldık. Yıkıldıkça kanatlarımız*
Sayfa 80 - *SEL·Kitabı okudu
Şiir
... Hey bayım; şu var ya; şu koca London Bridge! 90’larda espriler hep böyleydi sevgilim Çok açık göstermeci, nobran, edepsiz ve kitsch! •90’larda zalimler biraz racon bilirdi. Karıları çocukları köpekleri olurdu. Yalnız kalan bir zalim Allah’ı düşünürdü Dur gevşeme. Zulüm, Allah’tan hariç!*
Sayfa 78 - *SEL·Kitabı okudu
Şiir
- AH O GEMİDE BEN DE OLSAYDIM-
... Sevgilim tam buraya uygun bir ayet bulamıyorum. Oysa ne çok ayet vardı 90’larda… Baktığımız her yerde ayrı bir Allah Gördüğümüz her peygamber yeni bir mağara. İnsan olmak bizatihi sansasyoneldir. Diline döktüğüm dilleri hatırlasana…
Sayfa 76 - *SEL·Kitabı okudu
Şiir