Şevval Sevim

Şevval Sevim
@Kevok8
•"Üslubu ağır bir zamandayız."
İstanbul Üniversitesi-Çocuk Gelişimi
Batman
Batman
194 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
-Ölümü ne güzel tasvirlemiş Cahit Sıktı: •"Bir kere misafire çıkmış adın; istesen de gideceksin istemesen de..."🌿 Cahit Sıtkı Tarancı
Reklam
•"İçimin mevsimlerine de hiç uymaz şu tabiat." Oğuz Atay
•"Yalnızca içinde huzur olan insanın bedeni hassas olur; Oysa benim ruhumda savaş var. Durmadan ölüyor içimdeki insanlar." William Shakespeare / Kral Lear
... Ama bazen her şeye rağmen yorulmakta güzel olabiliyor. |
•"Yoruyor. Açıklamalar yoruyor, anlaşılmamak, anlatamamak, anlayamamak ve hatta bazen anlamak bile yoruyor." Cihan Çetinkaya
•"Bu kahrolasıca hayatta Hanya'yı Konya'yı bir güzel anlıyorsunuz. Her şeyi anlıyorsunuz. Daha yeni yeni anlıyorum bunu ben de sanırım. İçinizde bir şey ölüverince her şey kolay geliyor. Birçok insanın çoğu ânında olduğu gibi, duygusuz kesiliyorsunuz."
Sayfa 242 - Bilgi Yayınevi·Kitabı okudu
Roman