"Her eşyasını ayrı ayrı ve gayet iyi tanıdığım bu odada yalnız onlar her zaman için yeni bir koku taşırlar. Her zaman söyleyecek birçok lafları vardır...
Hâlbuki en çok okuduğum bir kitabın en çok okuduğum bir satırı bile bana bazen başka şeyler söyleyebilir.
Kitaplar yeni tanıdıklarına karşı çok ketum olurlar. Bir kere de onlarla laubali oldunuz mu size malik oldukları her şeyi verirler ve onlar bizim istediğimiz her şeye fazlasıyla maliktirler.(sahiptirler)"
"Kişinin kendi deneyimlerinden pişmanlık duyması, kendi gelişimini durdurması demektir. Kişinin kendi deneyimlerini inkâr etmesi, kendi yaşamının dudaklarına bir yalan koymaktır. Bu, ruhun inkârından başka bir şey değildir."
"Bir gün çıkacağız" dedi arkadaşlarına,"ve her şey daha güzel olacak. Hayat, bu duvarların ötesinde bizi bekliyor."
İrfan,"Evet, hayat bekliyor",diye onayladı. "Ama o hayata ulaşmak için birlikte savaşmalıyız." Barış,"Düşüncelerimizle, hayallerimizle," dedi. Murat,"Ve unutmamalıyız ki; hayatta kalmanın en güzel yolu, bir arada durmaktır," diye ekledi.