Aptal bilge, bana bir iyilik yap da düşün bakalım, yüreğine gece-gündüz kaç kez uğrayıp tarumar ediyor sineni dehşet ve kasvet. Hayatının bütün sızı ve acısını yığıp tepe oluştur bakalım, oluştur da ahmak tebaamı ne fenalıklardan koruduğumun farkına var artık!
Çok sağlam bir hikayesi olmasa da gayet kolay okunan ve akıcı bir dile sahip. Tek oturuşta bitirdiğim nadir kitaplardan. Pazar sabahı kahveni alıp keyfini çıkarabileceğin bir kitap.