Bu hayat sadece bizim mi, bize mi ait? Sorunlarımız,korkularımız, duygularımız yalnızca yaşadıklarımızın etkisinden mi yoksa öncesi mevcut mu? Bu soruların cevapları hikayeleri ile karşımıza çıkıyor..insanı anlamak, tanımak için okunması gereken bir kitap.. sadece başkasını değil en önce de kendimizin farkına varmak,kabullenmek, sevmek, affetmek duygularının gerekliliğini gösteren bir yapıt..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yüzümüzde kaybolan anlamı ancak hatırlayarak buluruz... Kayıp güzel zamanları bularak... Acıyı hatırlayarak... Anlatarak..Ruhumuzdaki gizli saatin çarklarını arayarak... Saatler hatırlar...