Erdem Gültekin

Erdem Gültekin
@Kinra
Non fui, fui, non sum, non curo
Yaşama nedeni denilen şey, aynı zamanda çok güzel bir ölme nedenidir de! Albert Camus
Reklam
Senden haber alamamak hem seni merak etmem açısından, hem de senin bana haber vermeyi önemsememen açısından Acı veriyordu... Oruç Aruoba
O ağlardı, ben gözlerimi silerdim
Hiç olmassa sadece tek bir insanla, sanki kendi kendimleymişim gibi her şeyi konuşmak istiyorum. Fyodor Dostoyevski
Bir yanımız hep ölümdür
Henüz vakit varken tomurcukları topla. Zaman hâlâ uçup gidiyor Ve bugün gülümseyen bu çiçek Yarın ölüyor olabilir... Ölü Ozanlar Derneği
Reklam