Erdem Gültekin

Erdem Gültekin
@Kinra
Non fui, fui, non sum, non curo
Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları. Nazım Hikmet Ran
Reklam
"Sadece derin sevgisi olanlar derin acıları hissedebilirler" Lev Tolstoy "Büyük bir akla ve derin bir yüreğe sahip olanlar için acı çekmek kaçınılmazdır" Fyodor Dostoyevski
Hayaller kurmakla meşguldüm.Tuhaftı,bu hayaller geleceğe yönelik değildi.Geçmişi onarmaya çalışıyorlardı Sigmund Freud
Alışmak mümkün mü
İnsan her şeye alışır diyorlar ya,öyle değil aslında.Başka çaren olmadığı için katlanıyorsun ama hiç alışmıyorsun Ahmet Ümit
Bu daima böyledir.Hadiseler kendiliğinden unutulmaz.Onları unutturan,tesirlerini hafifleten,varsa kabahatlerini affettiren daima öbür hadiselerdir Ahmet Hamdi Tanpınar
Reklam