Bazen özlediğiniz şey bir kişi değildir, kişilere ait samimiyettir. Çağın ıstıraplı yalnızlık, yalnız kalmak ve yalnız kalmayı istemek arasındaki ince çizgiyi çözememekten kaynaklı olduğunu kabullenememe sıkıntısını yaşıyoruz.
Sürekli öykünün içinde gezen birisi olarak - yazarı ilk okuyuşumdan dilini anlamakla ilgili de olabilir- şekerleme tadında öyküler sunmuş sondaki iki hikaye haricinde diğerlerinden keyif alarak yazarı tanıdığıma memnunum. Romanlar uzun olduğundan bir süre verdiğim araya Heba ile yeniden başlamamdan mütevellit yoğun iş temposunda mola niyetine bu kitabı kullandığımı da varsayım olarak kabul edersek bitmesi uzun sürdü yoksa günlük yolculukta bitecek türdendi. İyi okumalar dilerim.