Kitap anlatışı güzel akıcı konu ilgi çekici kendini karakterin yerine koyma hissi yani empati hissi yüksek gerçekten okunmayı hakediyor eğer bu kitabı okumadan ben kitap kurduyum demesin ayrıca gece okursanız korkabilirsiniz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alişan Kapaklıkaya kendisini severek takip ediyorum birkaç kez konferansına da katılmıştım. Kitabı ordan aldım ve acayip sevdim tavsiye ediyorum siz de seversiniz diye düşünüyorum
Kitap bir pilot tarafından yazıldı diye kitabı küçümserseniz kitap güzelliğini size göstermiyor ilk seferinde ön yargı ile yaklaşmıştım ve kitaptan hiç tat alamamıştım. Ama geçenlerde tekrar okuyunca daha değişik ve daha güzel gelmişti
İnsan ne ile yaşar?
İnsan ne için yaşar?
İnsan ne yaşar?
İnsan neyle yaşar?
Bunun gibi yaşamı sorgulayan bir insansanız ve gerçekten bu hayatı inceliyorsanız ilk olarak bu kitabı okumalısınız. Sevmezseniz de kaybettiğiniz bir şey yok...
Ama severseniz kazanacağınız çok şey var