Yıllar önce üniversite yıllarında, Türk Dili ve Edebiyatı'nda okuyan arkadaşım "Yayımlandığı dönemde, çok sayıda intihara sebebiyet verdiği için yasaklanan kitap" diye bahsetmişti bu kitaptan. Aradan yıllar geçtikten sonra okumak nasip oldu. 1774 yılında yazılan kitabı, yazıldığı dönemi göz önüne alarak değerlendirdiğimde oldukça etkileyici buldum. Genç ve imkansız bir aşk yaşıyorsanız uzak durun derim...