peru lama

peru lama
@KitapSevenLama
Ot yemek ve hoşlanmadığım şahısların yüzüne tükürmekten arta kalan zamanımı kitap okuyarak değerlendiriyorum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

peru lama

, bir kitap okudu
Puan vermedi·504 syf.·
2020 39. kitabı
George R. R. Martin
8.7/10 · 4.255 okunma

peru lama

, bir kitap okudu
10/10
·359 syf.·
Beğendi
·
2020 38. kitabı
Eduardo Galeano
9.1/10 · 652 okunma
10/10
·372 syf.··
2020 37. kitabı
Uzun zamandır okumak istiyordum diyelim, zaten elime aldığım gibi bir günde bitti. Sarıyor deseniz yalan olur daha çok bataklık gibi, mecbur, içine çekiliyorsunuz. Son derece akıcı bir dile sahip, Müalüman ülkede ensest olmaz algısını kırmak üzere yazılmış bir eser. Türkiye'nin belki de en kirli gerçeğini gözler önüne seriyor. Yaşayanların ya da yaşayanlarla yakın iletişimde olmuşların anlatımlarıyla dolu kitap size adeta beni oku diye emrediyor. Elime aldığım an ondan başka bir şeyle ilgilenmek sanki bir suç oldu içimde. Gör beni diye bağırıyor o kitaptaki her bir insan. Duy beni. Anla beni. Ensest önlenebilir mi? Belki hayır. Bir tür dürtü bozukluğu kabul edilen bu durumu önceden tespit edemiyoruz zaten. Ama asıl acı olan sistemdeki o eksiklikler. Adeta mağdur olan bir daha, bir daha mağdur etmek için çalışan bir sistem. Küçücük çocukların adalet uğruna sağdan sola savrulmaları, hayatlarının en korkunç anıları hakkında tekrar tekrar çekildikleri sorgular, tramvanın bir daha yaşatılması, dörr çocuğuna taciz ve tecavüz eden babanın zaman aşımı diyerek serbest bırakılması. Aslında yeterince kanunumuz var, sorun uygulanmasında, bunu daha iyi anlıyorsunuz. Neyse, çok da ayrıntıya girmeyeyim. Alın siz de okuyun. Bu arada beni en çol memnun eden bu kitabın on sekizinci baskıya girmesi. Sanırdım ki kimse okumaz, bayağı okunmuş. Bilirsiniz Türkiye'de fazlaca basım yapan kitapların çoğu saçma sapan oluyor. Peki okumamız neyi değiştirdi? Kanuna yansıdı mı? Hayır, ben daha bir şey görmedim. Ama en azından biraz bilinçlendiğimizi umuyorum. Tüm kalbimle.
Kardeşini DoğurmakBüşra Sanay · Doğan Kitap · 20188bin okunma