{Hanbeli}
Okumayı zevk değil akîde meselesi görenlerdenim. Kur’ân ve Sünnet merkezli okur ve yazarım. Kalemim süs için değil; hakkı ayırmak, bâtılı teşhir etmek içindir. Popülere değil, hak olana meylim var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi kitabında kendini tezkiye eden insan, hakikati anlatmaz; sadece kendi nefsini temize çıkarır. (İticidir)
Oysa Kur’ân’da Allah açıkça uyarır: “Nefislerinizi temize çıkarmayın.” (Necm 32). Çünkü insan, kendini övdükçe değil; kusurunu gördükçe yükselir.
Kendi kalemini ölçü yapan, sonunda hakikati değil, kendi hevasını yazar.
Ebû Abdullah Muhammed b. Ali el-Yezîdî, Ali b. Ebî Talib (r.a.) hakkında şu şiiri okumuştur:
"Yemin olsun ki insan ancak diniyle değerlidir. Nesline güvenerek takvâyı terk etme,
Bil ki İslâm Selman'ı yüceltmiş, şirk Ebû Leheb'i yerin dibine batırmıştır."
İnsan bazen evlenememeyi bir eksiklik zanneder, hâlbuki nasip gecikmez; sadece vakti gelince tecelli eder.
Her arayış bir kavuşmaya çıkmaz, çünkü bazı kapılar korunmak için kapalı tutulur.
Bekara düşen, olmayanı zorlamak değil; nasibin geldiği anı edeple karşılayacak bir hâl üzere beklemektir.