E K

E K
@Kitap_pncresi
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon İlahiyat Felsefe
Benlik Değil
5/10
·226 syf.··
2021 48. kitabı
KAR TANELERİNİN BİR BİLDİĞİ VAR... Yazarın deneme amaçlı bu kitabını aldım ve bana göre olmadığını anlamış oldum. Aşırı romantizm ve mantıksız şeyler içeriyordu. Kısaca konusu : Çocuklara Noel Baba olayının yalan olduğunu ve çocukların özgür bırakılması gerektiğini söyleyen bir yazar ve bu yazarın düşüncelerine karşı çıkan bir "yılbaşı kartı mesajı" yazan bir kadının tartışmalı tanışmaları sonucunda aşık olmaları ve yazarın kendi düşüncesinden vazgeçmesi... (Aşırı derecede benden uzak bir konu ve benden uzak olması gereken bir yazar. Denedim, olmadı.)
Kar Tanelerinin Bir Bildiği VarDebbie Macomber · Novella Yayınları · 20141,819 okunma
Bahar Akınan isimli okura yanıt verildi
E K
Burdan okumanız mümkün değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
@arafta.bir.okur
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2021 42. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2021 14:03
Selam arkadaşlar benim başkanlığımda #okuyantosbikler ile beraber #sebastianfitzekgrubumuz da yazarın #paket kitabını okuduk Genç psikiyatr Emma Stein bir otel odasında saldırıya uğradığından beri evinden çıkmayı reddediyordur. Emma, öldürmeden önce kurbanlarının saçlarını kazıdığı için basında “Berber” adıyla anılan bir psikopatın üçüncü kurbanıdır. Berber’in elinden canlı kurtulan tek kişi olan Emma bu caninin yarım bıraktığı işi tamamlamak için onun peşine düşeceğinden korkmaktadır. Kendisine saldıran kişiyi hiç görmemiş olmasına rağmen karşısına çıkan her adamın o olduğuna dair paranoyak düşünceler yakasını bırakmaz. Kendisini güvende hissettiği tek yer ise Berlin’in ücra bir semtinde bulunan ara sokaktaki evidir, ta ki bir gün postacı Emma’dan bir komşusunun paketini onun adına teslim almasını isteyene dek. Emma yıllardır aynı sokakta yaşamasına rağmen bu komşu hiç tanımadığı biridir ve onun adına aldığı paket Emma’yı hayatının en korkunç kâbusunun içine atacaktır Postacısı ondan evde bulamadığı komşusuna gelen bir paketi teslim almasını rica etti. Daha önce adını hiç duymadığı bir komşuydu bu. Üstelik yıllardır aynı ara sokakta oturmasına rağmen. Kadın ise, “Bunda ne kötülük olabilir ki?” diye düşündü. Ve böylece ölümcül bir kâbusu evine sokmuş oldu… #kitapyorumum Başlangıcı da sonu da muhteşem bir kitap tı güzel bir veda kitabı oldu bizim için aksiyonu hiç düşmeyen ve katili ben ortalarda buldum beraber okuduğum değerli arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler Yeni açacağım #polisiyegerilim grubunda aynen devam etmek dileğiyle #2021'deki 35.kitabım #arafta.bir.okurunkitaplari #okuyantosbikler #ademinkitapları #sebastianfitzek #paket #okudumbitti #neokudum #neokuyorum #okuyanfırıncı #kitapseverler #polisiye #kitapkurdu
Sebastian Fitzek Grubu
PaketSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 20191,837 okunma
E K
Benim de 2021.deki 88.kitabım.
- Her ay 2 kitap okuyup ve 1 film izleyip bunları tartıştığımız kitap okuma grubuma katılmak isterseniz bana mesaj atabilirsiniz - 1000kitap'ta hepimizin şu konuları önceden bilmesi lazım: 1- Bir kitabı incelemek için illa ki bir fakülte okumak ya da bir kitap yazmış olmak gerekmiyor, her okur bir kitabı eğer mantıklı nedenleri varsa eleştirebilir 2- Bir kitabı inceleyince eleştirmen olmuyoruz, bir kitabı incelemiş oluyoruz 3- Bir kitabın adını daha önceden hiç duymamış olabiliriz, bu yüzden "Oha o kitabı nasıl bilmezsin" tepkisinin verilmesi kadar saçma bir şey daha olamaz Var mı sizin de bu listeye ekleyecekleriniz? 🤓
Edebiyat
E K
Nasıl katılacağız acep?
- Her ay 2 kitap okuyup ve 1 film izleyip bunları tartıştığımız kitap okuma grubuma katılmak isterseniz bana mesaj atabilirsiniz - 1000kitap'ta hepimizin şu konuları önceden bilmesi lazım: 1- Bir kitabı incelemek için illa ki bir fakülte okumak ya da bir kitap yazmış olmak gerekmiyor, her okur bir kitabı eğer mantıklı nedenleri varsa eleştirebilir 2- Bir kitabı inceleyince eleştirmen olmuyoruz, bir kitabı incelemiş oluyoruz 3- Bir kitabın adını daha önceden hiç duymamış olabiliriz, bu yüzden "Oha o kitabı nasıl bilmezsin" tepkisinin verilmesi kadar saçma bir şey daha olamaz Var mı sizin de bu listeye ekleyecekleriniz? 🤓
Edebiyat
E K
Katılmak istiyorum.