Zeynep SANSARKAN

Zeynep SANSARKAN
@Kitap_sevdalis
Sıradan bir okuyucu...
Umut bu dünyada bana yoldaş olan tek duygu
Benim sokağım karanlığa mahkum En çok da geceleri Tek bir ışık yanmakta bu sokakta Bir sokak lambasının cılız, titrek zayıf ışıkları Engelliyor sokağının karanlığa gömülmesini Bu lambanın adı umut... Umudun ışığını yayıyor sokağıma Sokağın sonuna kadar ulaşamıyor ışığı Ama olsun O da sönmesin yeter bana Sevgi, nefret, kin, özlem, şefkat, mutluluk... Söndü hepsinin ışığı. Bir umut kaldı aralarından Onun da sönmesini bekliyorum Böylece kavuşacağım korktuğum ebedi karanlığa. Kaybediyor zaten gücünü geçen her dakika Ve sönüyor sonunda umudun ışığı da...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dışının güzelliğine değil içinin doluluğuna bak
Gönül dağının zirvesinde ağlayan nehrin derinliklerinde umutsuzluk mercanlarının yanında hayal kırıklığı incileri bulunur dağın güzelliğine bakma içindeki her şey acılı
Bilmiyorum
Uyuyunca geçicek mi uyanıkken yaşadığım kabuslar Kaybolucak mı gördüğüm canavarlar Yok olucak mı yürekteki acılar Son bulucak mı yaşananlar Biticek mi ruhsal ağrılar Tükenicek mi akan yaşlar Birleşicek mi kırıklar
Yalanlar
Asıl kolay olan yalanların gölgesine sığınmaktır dürüstlüğün ışığından korkanlar yalanların gölgesine sığınır ve orda karanlığa mahkum olurlar. En sonunda da bu karanlığın bir parçası olur benliklerini kaybeder ve kendilerini bitirirler. Zeynep S.
İçimdeki His
Gökyüzünde yıldızlar yeryüzünde çiçekler etrafta insanlar yüreklerde duygular ve bu kadar şeyin içinde ben Bu yalnızlık değil çünkü yalnızlığın da güzel bir yanı var bunun yok Bu dışlanmışlık değil çünkü dışlanmışlığın da bir sonu var bunun bir sonu yok Bu reddedilmişlik değil çünkü reddedilmenin de geçen bir acısı var ama bunun yok Peki ne bu, sonu olmayan acısı geçmeyen ve güzel hiç bir yanı olmayan bu duygunun adı ne Ne zaman geçicek ya da hiç geçicek mi İçimdeki bu sıkıntı son bulucak mı bir gün Yaşarken ölmek dediğimiz şey bu mu Her geçen gün, her geçen dakika, her geçen saniye beni tüketen bu şey ne Sonu var mı, adı var mı ?