Karanlık yollar ,karanlık geçitler ,karanlık diyarlar
Bir bir geçiyorum hepsinden
Her biri daha yorucu bir öncekinden
Adım adım ilerliyorum
Çıplak ayaklarla ,bir kış gecesi
Soğuk iliklerime kadar işliyor adeta
Tenim soluyor, gözlerim doluyor ve dudaklarım morarıyor...
Üşüyorum hem de çok
Her geçen dakika ölüme bir nefes daha yaklaşıyorum
Yalnız ,korkmuş ve kabullenmiş bir halde
Ölümü kabullendim, acıları kabullendim, yaraları kabullendim...
Çıplak ayaklarıma batan her taş bir kabulleniş gözümde
Beyaz karı kana bulayan her kan damlası bir kabulleniş
Gözlerimden akan her bir gözyaşı bir kabulleniş
Hayatı kabullendim,ölümü de kabulleniyorum