Biz genç kızlar o kadar korkuyoruz ki onlardan. Ama en önemlisi en baştan gelir öncelikle babalarımızdır hayatımızdaki ilk adam babamız bize nasıl bakıyor seviyor mu yoksa eziyet mi ediyor ona göre gözümüzdeki dünya değişir. Eğer ki babalarımız bizi her zaman koruyan seven bir adamsa dünyaya gülerek bakarız ancak bize yada ailemize acı çektiren, döven , sürekli içki içen biriyse o zaman dünyaya kara gözlerle bakar güzelliklerinden bile korkarız acaba her adam böyle mi diyip sokaktaki her adama acaba bana zarar verir mi diye bakarız içimizdeki korku çocukluğumuzdan başlarsa tramvalarımız durmaz hatta en büyük tramvalar zaten çocukluktan başlar . Ama biz kadınlarda da suç yok diğil sessizliğimiz görmezden gelmemiz en büyük suçumuz en büyük hatamız hele de o sosyal medya yok mu insanlar 1 tane fazla tık için orasını burasını açıyor okları üstüne çekiyor birde şöyle bir şey var ki sessiz kalıyor önünde bir çocuk annemi öldürme baba derken bizler video çekiyoruz peki ne için 1 tane fazla tık için peki ne geçiyor elimize para mı zenginlik mi hiç bi şey söylesenize orda o kadını kurtarmak mı önemli yoksa videosunu çekmek mi. Eğer bu adamlar bizi dövğyorsa bunun nedeni biz ve bizim sessizliğimizdir. Sesimiz çıkmazsa aciz ve güçsüz durur onları yüceltir ve büyütürüz. O zaman sessiz kalma sesini duyur. ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️