E.

E.
@Kitap_seven_bir_insan
Herkesin kitaplardaki huzuru bulması dileğiyle...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sana bütün dünyayı verebilmeyi çok isterdim Letta... ", dedi Marlo yavaşça. " Benim bütün dünyam sensin. " dedi Letta gülümseyerek. -Son kelime-
Sayfa 186·Kitabı okudu
Alıntı
"İyi şeyler her zaman çok az oluyor. Bu yüzden onları elimizden geldiğince kutlamalıyız... " -Son Kelime-
Alıntı
"En çok da yağmur yağdığında seviyorum bu şehri. Herkesin yüzü ıslak, başı öne eğik. Sanki herkes kendi suçunu kabul etmiş gibi.." -Sefiller-
Alıntı