Kitap kurdu

Kitap kurdu
@Kitap_yiyen
Öğrencilik
Batman fen lisesi
Batman
Batman
7 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Kitap kurdu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2020 4. kitabı
Kıvanç Oğuz
5.8/10 · 15 okunma
Reklam

Kitap kurdu

, bir kitabı okumaya başladı
Melek Çe
8.9/10 · 254 okunma
Sokaktayım, kimsesiz bir sokak ortasında, Yürüyorum, arkama bakmadan yürüyorum. Yolumun karanlığa karışan noktasında Sanki beni bekleyen bir hayal görüyorum. Kara gökler kül rengi bulutlarla kapanık, Evlerin bacasını kolluyor yıldırımlar. Bu gece yarısında iki kişi uyanık: Biri benim, biri de uzayan kaldırımlar. İçimde damla damla bir korku birikiyor, Sanıyorum her sokak başını kesmiş devler. Simsiyah camlarını üzerime dikiyor Gözleri çıkarılmış bir ama gibi evler. Kaldırımlar, ızdırap çekenlerin annesi, Kaldırımlar, içimde yaşamış bir insandır. Kaldırımlar, duyulur ses kesilince sesi, Kaldırımlar, içimde uzayan bir lisandır. Bana düşmez can vermek bir kucakta, Ben bu kaldırımların istediği çocuğum. Aman, sabah olmasın bu karanlık sokakta, Bu karanlık sokakta bitmesin yolculuğum. Ben gideyim yol gitsin, ben gideyim yol gitsin, İki yanımdan aksın bir sel gibi fenerler. Tak... tak... ayak sesimi aç köpekler işitsin. Yolumun takı olsun zulmetten taş kemerler.
♡Anne gezindiğin bağ, baba yaslandığın dağdır. Ömrümün en güzel çağı annen ve babanla olandır.”
Ana Baba ocağı; Kışın o evin ocağında odun yanmasa da üşümezsiniz… Çünkü orada sizin için yanan yürekler vardır, bunu hissedip üşümezsiniz.
Reklam