Güzel ve ütopik bir eser. Zulmün her daim ve her devirde olması aslında temel fikir. Livaneli kendi tarzını yine gözler önüne seriyor. Gerek anlatım ve görsel dünyayı algılamasında bir farklılık, bir güzellik var.
Eşitlik,dostluk, demokrasi... bunlar hep zayıfların uydurduğu saçmalıklar. Çünkü onların yaşayabilmek için bu gibi kavramlara ihtiyacı var. Güçlünün ise bir tek isteği vardir: Daha fazla güç.