"İnansan da inanmasan da bu kâinatın bir Yaratıcı'sı vardır. İnsanlara rehber olmak için peygamberler, doğru yolu göstermek için de kutuplar göndermiştir. Her kul, ölünce, yaptıklarından dolayı hesap verecektir. Unutma, Allah'a ve ahirete inanmamak, ölmeye mani değil,cennete girmeye manidir. Eğer imanını tazelemez, Allah'a iyi bir kul olmazsan, yaklaşmakta olan ecel eliyle mezara konulunca arkadaşın bu olacak...
Yüce Mevlam! Sen,en ağır hesapları bile kolaylaştıran,en büyük kötülükleri bile hafifleştiren rahmetinle babama da merhamet elini uzat, ne olur Rabbim! Annemin sevdası,aşkı,hasreti için...
- Bu ömür bitmez sanmıştım. Bu hayat tükenmez bellemiştim. Bu gençliği daimi bilmiştim. Meğer ne kadar yanılmışım. Kuşlar gibi daldan dala atlayarak,hayatın zehirli,kirli ve günahlı meyvelerine aldandım. Bu yüzden,işlemediğim yanlış,yapmadığım hata kalmadı. Şimdi, geride kalan ömrüm içinde avunalacak tek bir sahne, umutlanacak tek bir kapı kalmadı.
Annemin sabrı,metaneti, imanı ve direnci sayesinde, Yüce Allah hiç umut yok derken, umut dolu kapılar açtı. Ben eğitimcilik gibi en kutsal bir meslekle buluştum. Ardından da yazarlık gibi bir gönül seline kapıldım.