Varsayalımismail • İTC

Varsayalımismail • İTC
@Kitaphan
Hiçkimselerarası önemsiz birisi...
... Kendimi yeryüzünün en mutsuz varlığı zannetme küstahlığı olmamış olsaydı, çoktan çökerdim.
Sayfa 50
Alıntı
Varsayalımismail • İTC
Varoluş yaram olmasa ne yapardım bilmiyorum.
apoçun yaveri sırrı, Türkçülük gününde geberdiydi değil mi? =) terör sempatizanı kadir abiniz de geberip gitmiş, iyi olmuş. seloçunuz da içeride çürüyor, oh miss. Bak bi keyif sigarası yakarım şimdi. Şu yorumları açsana Mehmet mcmem . N'oldu la maçan mı yemedi? =))
umay • İTC isimli okura yanıt verildi
Varsayalımismail • İTC
Ah keşke de imkanı yok. Bizden rahat, güvenli yaşıyor şerefsiz.