apoçun yaveri sırrı, Türkçülük gününde geberdiydi değil mi? =) terör sempatizanı kadir abiniz de geberip gitmiş, iyi olmuş. seloçunuz da içeride çürüyor, oh miss. Bak bi keyif sigarası yakarım şimdi.
Şu yorumları açsana Mehmet mcmem . N'oldu la maçan mı yemedi? =))