Mesele şu ki, bir şey üzerinde ne kadar yoğun düşünürsek düşünelim, düşünce gücümüzle onu ne kadar dönüştürürsek dönüştürelim, bütün çabalarımıza rağmen o gene de bir düşünce nesnesi olarak kalacaktır.
Merak ediyorum, acaba hayatta her şey, her şeyin yozlaşmış hali midir, diye. Var olmak yaklaşıklılık hali, bir şeyin önceki günü ya da aşağı yukarı o şey, olmak mıdır?