Çok beğendiğim bir kitap oldu ters köşe bir hikaye ben rastlantı sonucu okumuştum ve gerçekte şaşırmıştım sonuna böyle ters köşe hikaye sevenler için uygun bir kitap ancak çok bir beklenti içine de girmeyin
Kitap güzel ancak bazı olayların sonu belli olmasına rağmen çok fazla uzatıyor diğer yandan bazı düşünceleriyle iyi bir kitap
Bazı düşüncelerden çabuk etkilenen kişilerin okumasını tavsiye etmem