Sarah Jio da görmeye alıştığımız bir yazım tarzı var. Bir eskiyi anlatıyor bir de günümüzü. Bu kitapta da böyle yazmış. Kitap akıcı ama sıkıldığım yerler oldu ve anlam veremediğim. Mesela baş karakter kız annesini onca yıl hiç görmüyor ve annesi ölünce ondan miras kalan kitapçıyı yönetiyor. E onca yıl neden hiç anne kız birbirini aramıyor, bulmaya çalışmıyorlar birbirlerini? yani bu kısım bana saçma geldi. Pek beğendiğim bir kitap olmadı malesef
Gotik tarzda yazılmış ve gerçekten sürükleyici bir kitaptı. Film izliyor gibi hissettim. Güzeldi fakat eksikler vardı. Sıkıldığım yerlerde oldu ama yinede akıcı bir kitaptı
Kitaplar acıyı uyuşturmuştu. İçinde sakladıkları muazzam maceralarla birlikte hayatları benimki kadar karmaşık olan sayısız karakterin yanında yürüyebilmiştim.