Çocukluğundan beri doymak bilmez bir şekilde kitap okuyordu.Hayatın bütün iniş çıkışlarına rağmen okumayı hiçbir zaman bırakmamış ,teselliyi ve ilhamı daima en sevdiği yazarlarda bulmuştu ...
İnsanlar yalnızca kendilerini düşünmemeliler .Dünyada başka insanlar da var.Farklı milletler de var .İnsanlık için küçük de olsa bir şeyler yapmazsak kendimizi kötü hissederiz.