Diyor ki Doğan Hoca “uçaklarda bile oksijen maskesini önce kendinize, sonra çocuğunuza takın diyor. Kendisi hava alamayan anne, çocuğuna yeterli oksijeni sağlayamaz.”
“Yalnız değilsin, bebek sahibi olunan ilk aylar duvara çarpmak gibi bir şey! O duvara ben de çarptım! Hepimiz çarptık. Ruhumuzu yaraladık sandık, yaralarımızı bebek kokusuyla sardık ve gördük ki annelik tam olarak buymuş! Bir delilik hakiymiş. Evet evet, yanlış okumuyorsun, tam bir delilikmiş! Hatta daha da enteresan yanını söyleyeyim mi, bu delilikten zevk alma haliymiş annelik…”