Hülya

Hülya
@Kitapppokur
Bir anne, olgunlaşan kızına dünyanın çirkinliğini en doğru şekilde nasıl anlatırdı?
Reklam
Beni bırakma, demek istedi ama yapamadı. İnsanlara onu sevmeleri için yalvarmaktan çok yorulmuştu..
"Kendinize sorduğunuz bir sorudur direnişi başlatan. Ve sonra aynı soruyu bir başkasına sormaktır..."
Uzun uzun burnumu çektim. "Önemi yok, onu öldüreceğim!" "Ne diyorsun sen küçük; babanı mı öldüreceksin?" "Evet yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek. Ve bir gün büsbütün ölecek...
"Neden benim gibi yapmayı ögrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?" "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum..."
Reklam