İlişki sadece iki kişiden ibaret değildir. Toplum , kültür ve evrimsel süreçler de ilişkiye dahildir.
Konular hep aynı devam ediyor ufak eklemelerle okuyucunun karşısında…
Sabahattin Ali’nin okuduğum ilk kitabı. Şunu söylemeliyim ki 1940 yılı Türkiye’si çok güzel yansıtılmış. Toplumsal gündemin kişilikler üzerindeki baskısını ve güçsüz insanın “kapana kısılmışlığını” anca bu kadar etkileyici anlatılabilirdi.
“ Kimseyi değiştiremezsiniz “ hayatta birilerini değiştirmek için değil aynı yolda yürüyebilmek için çabalamalıyız. Bizde değişmemeliyiz ama evrilmeliyiz