Merhaba. Bugün herkesin kendinde bir şeyler bulacağı bu kitapla geldim.
Yazarımızın hayallerinin başlangıcı da diyebiliriz. İyi ki bu hayaline bende tanık oldum.
Kitabımız şiir ile denemenin harmanlanmış hâli. Kimi yerlerde sorular sorarak bizi kendi benliğimizde sorgulatmış oluyor. Deneme kısımlarını başarılı buldum. Hiç sıkılmadan okudum. Tek eksiklik şiirlerdeydi sanırım. Şiirler tam duyguları hissettiremedi. Ancak ilk kitabı olduğu için maruz görülebilir bence. Yazım dili akıcı olduğu için kısa sürede bitirdim. Serzenişleri yüreğimde hissettiğim bu kitabı sizlere de öneririm. Eminim okuduğunuza pisman olmayacaksınız. Yazarımızın yolu açık, kalemi daim olsun.