Kitapsalsanatt

Kitapsalsanatt
@Kitapsalsanatt
Kitap sanattır.. #212953968
Bizde hep böyledir. Bıçak kemiğe dayanınca gelir akılları başlarına.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzaktan bakınca tehlike insanın gözünde büyüyor ama işin içine girince böyle şeyleri düşünmüyorsunuz.
Rastlarsan gökyüzünde Selahattin'e. Af dilediğimi söyle..
Nerede hesap pusulası? Çimenler üzerinde parıldayan gözyaşları kimin?
"Hak değirmende" diye bir söz var, işitmedin mi? Hukuk güçlünün yazdığı bir kitap. Para kimde, güç onda.