Kitapsalsanatt

Kitapsalsanatt
@Kitapsalsanatt
Kitap sanattır.. #212953968
İnsanların hayatlarında tatmadıkça bilemeyecekleri mutluluklar, sevinçler, acılar, mübhem, muğlak, dile getirilemeyen duygular var, haller var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçki çözüm değil. Bunu en iyi içen bilir. Bilir ama elinden başka bir şey gelmez. En kolay yolu seçmiştir. En yanlışı en çıkmaz yolu.
"Çıkıyorum ha!" Her çıkışın bir inişi vardır Tolga.
Kimsesi olmayanın, garibanın üzerine yıkılıyor suç. Suçsuz yere yatan çok.
Benim için hayatın dönüm noktalarından biriydi. Bir korkuyu yenmek ve bir engeli güven içinde aşmak.