Kitapsalsanatt

Kitapsalsanatt
@Kitapsalsanatt
Kitap sanattır.. #212953968
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İskender'in içinde hangi rüzgarların estiğini nereden bilecekler.
Bir de her şeye rağmen inandığı gibi yaşamak, inandığı gibi işi yapmak. Bu önemli işte. Bu direniş önemli.
İnsan dünyada hayal ettiği müddetçe yaşar.
Eskinin adamları böyleymiş demek. Şimdi bizi üç kuruşluk zam için altı ay oyalıyorlar. Bahanenin bini bir para.