Kitapsalsanatt

Kitapsalsanatt
@Kitapsalsanatt
Kitap sanattır.. #212953968
E, ne demişler: Sette çalışan her ferdin gönlünde bir gün bir film çekmek yatar..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumuşluğun bir kıymet-i harbiyesi kalmadı. Eskiden böyle değildi... Neyse, okusun biraz...
Zaman... Her zaman aynı. Güneş aynı, ay aynı, ağaçlar ve insanlar aynı, sevgi ve nefret, korku ve ümit hep aynı.
Hayatın bir tarafa doğru kayması bir sır olarak kalacaktır.
Solunan hava, yüzülen su, oturup kalktığın insan, yürüdüğün yol seni değiştirir.