Hayatınız nerede biterse, orada tamam olmuştur.
Hayatın değeri uzun yaşanmasında değil, İyi yaşanmasındadır; öyle uzun yaşamışlar var ki pek az yaşamışlardır.
Şunu anlamakta geç kalmayın; doya doya yaşamak yılların çokluğuna değil, Sizin gücünüze bağlıdır.
Önce kendini tanımalı insan. Kendi içinden
başlamalı seyahatine. Dünyanın yollarına
ovalarına, dağlarına adım atmadan önce, kendi iç dünyasının yollarında yürümeli,dağlarını aşmalı, ovalarından geçmeli. Bu yüzden insana yöneltilen
en kadim çağrı şu olmuştur: Kendini bil.