Dörtlünün emanetçisi

Dörtlünün emanetçisi
@Kitapsever1814
Yazılarımı, özetlerimi ilim sahibi değil talepkârı olan biri olduğunu bilerek ve "Allah alıntı yaptığım kişiden aile ve neslinden razı olsun" duasını ekleyerek - başka mecralarda paylaşmak üzerede- alabilirsiniz :) :)
Kitabı yaşamak için
Kitabı hayata dökme, satırları yaşama, kıssalardan dersler çıkarma, 'Bana ne diyor? Ben bu ayetin neresindeyim? 'adına Kitabı anlamak, yaşamak, anlatmak adına bir adım.... Niyet ettim senin rızandan çıkmadan bu yolculuğu tamamlamaya, niyet ettim riyadan ucbtan uzak Seni(cc) anlamaya. Niyet ettim basiten başlayarak bitirip ikinci de detayları artırıp üç dört beş...... yetmiş doksan....kez okuyup, çıkarırlar yapıp, her okuduğumda farklı kapılar açmaya. Niyet ettim çocuklarıma, torunlarıma Kitap'ın kokan sohbetler hazırlamaya. Niyet ettim Rabbim yürüyen Kuran olmaya... Olma adına yanmaya... Not : Yapılan kesinlikle âyetleri yorumlamak değil aksine anlamaya çalışmaktır. O yüzden eleştiri ve eklemeye açık,düzeltilmeye muhtaçtır... Gayret bizden Tevfik Allah'tan. ✨Euzübillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim ✨
Din
Reklam
Nebevi ikaz
Az ve yeterli olan oyalan çoktan iyidir...
Din