Bir süredir evdeyim. Bir süre daha da devam edecek. Pek sosyal hayatım yok bu aralar. Sıkılıyorum, bunalıyorum. Ama bunun bir amacı var. Bir sınava hazırlanıyorum. Başaracağıma inancım tam. Başardığım zaman gelip bu yazıyı tekrar okuyup gururlanacam. Evet başardım diyecem.