Benim daktiloya
çekilmiş metnimle ilgilenen redaktörle görüştüm; kel, yaşlı ama pek hoş görünümlü bir beydi. Bir-iki saat karşılıklı konuştuk, beni çok övdü, Adele Airota'dan derin saygıyla söz etti, bana önerdiği müdahaleleri gösterdi, metnin ve notlarının bir kopyası nı verdi. Sonra veda ederken ciddi bir,ifadeyle şöyle dedi: "Öykü güzel, günümüze ilişkin gayet iyi ifade edilmiş bir öykü ve hep şaşırtıcı bir anlatımla yazılmış. Ama asıl dikkat çekici olan nokta şu: kitabınızı üçüncü kez okuyorum ve her sayfasında, nereden kaynaklandığını anlayamadığım bir kudret hissediyorum."