Meraklı, pozitif, yaşamayı seven, kendi hayat amaçlarım doğrultusunda, kendi ilkelerime göre hayatı yaşamayı düstur edinen biriyim. Tabii ben böyle derim de ayna neyi gösteriyor? Bu soruyu birazda hayat cevaplayacak.
Yaşamımın bana öğrettiği en önemli gerçek şu: Türkiye iyi niyetli insanlara göre bir ülke değil. Bir Anadolu türküsünün dediği gibi : " Biz de adet böyledir / g! Güzeli ağlatırlar, çirkini söyletirler." Zaten hep böyle olmadı mı?
Örgütlü orta zekalılar kendi dayanışmalarını kurarak yetenekli insanı yok eder ve kendilerinden birine oturtur oraya...
Şöyle bir gözden geçirelim, diyorum. Ya da herkes kendisine sorsun, Türkiye'de yaptığı işe en yaraşan kişinin kendisi olup olmadığını....
Üzerlerindeki bir sevgisizlik kabuğu taşıyan orta zekalılar, toplumdaki Saygın yerlerini koruyabilirler, insanların yaşamları hakkında kararlar verebilir, hepimizi yönetebilir ve pijamalarını giyip balkonlarına kışlık odunlarını istiflerken, ve bizler ne de vicdanları tarafından rahatsız edilirler.