Vedat Şanlı

Vedat Şanlı
@KitapseverV
Meraklı, pozitif, yaşamayı seven, kendi hayat amaçlarım doğrultusunda, kendi ilkelerime göre hayatı yaşamayı düstur edinen biriyim. Tabii ben böyle derim de ayna neyi gösteriyor? Bu soruyu birazda hayat cevaplayacak.
İyi niyet
Yaşamımın bana öğrettiği en önemli gerçek şu: Türkiye iyi niyetli insanlara göre bir ülke değil. Bir Anadolu türküsünün dediği gibi : " Biz de adet böyledir / g! Güzeli ağlatırlar, çirkini söyletirler." Zaten hep böyle olmadı mı?
Reklam
Düzgün İnsan
İki tip insan yaşıyor bu ülkede: Düzenden yararlanarak köşeyi dönmek isteyenler ve gidişattan acı duyarak toplumu değiştirmeye çalışanlar.
Örgütlü orta zekalılar kendi dayanışmalarını kurarak yetenekli insanı yok eder ve kendilerinden birine oturtur oraya... Şöyle bir gözden geçirelim, diyorum. Ya da herkes kendisine sorsun, Türkiye'de yaptığı işe en yaraşan kişinin kendisi olup olmadığını....
Toplum örgütlenmemiz, yıllarca denenmiş kurallarına geri döner. " Ne Yavuz ol asıl, ne alçak ol basıl" özdeyişi yerine gelir.
Üzerlerindeki bir sevgisizlik kabuğu taşıyan orta zekalılar, toplumdaki Saygın yerlerini koruyabilirler, insanların yaşamları hakkında kararlar verebilir, hepimizi yönetebilir ve pijamalarını giyip balkonlarına kışlık odunlarını istiflerken, ve bizler ne de vicdanları tarafından rahatsız edilirler.
Reklam